دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1396 - 09:57
در واکنش به تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران؛

بروجردی: کمیسیون امنیت مجلس طرح مقابله با اقدامات آمریکا را در جلسه فوق‌العاده بررسی می‌کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تصویب طرح ضدایرانی کنگره آمریکا، بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه این کشور در کمیسیون را در تعطیلات مجلس آغاز می‌کنیم.
کد خبر : 197978

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، علاءالدین بروجردی در واکنش به تصویب طرحی در کنگره آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، کره شمالی و روسیه اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصمیم گرفت با وجود تعطیلی تابستانی مجلس شورای اسلامی، در جلسه فوق‌العاده‌ای روز شنبه هفتم مرداد طرحی را که اخیرا یک فوریت آن در صحن علنی به تصویب رسید، بررسی کند.


وی افزود: یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه اخیرا در صحن علنی به تصویب رسید که در این نشست فوق‌العاده بررسی‌های مربوطه آغاز و پیشنهادات نمایندگان مورد بررسی قرار می گیرد.


به گزارش آنا، کنگره آمریکا شب گذشته تحریم‌های جدید علیه سه کشور ایران، روسیه و کره شمالی را با ۴۱۹ رای موافق و تنها ۳ رای مخالف تصویب کرد. در صورتی‌که این رای از سوی سنا تایید شود و به امضای ترامپ برسد٬ تبدیل به قانون خواهد شد.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز هفته گذشته و در نشست علنی ۲۷ تیر با یک فوریت طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» با ۲۱۶ رأی موافق، ۶ رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در صحن موافقت کرده بودند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته